She will be loved.

hej vet inte vart jag ska börja. Orkar inte lägga in några bilder från spaninen och inte änns skriva. Känner mig lite stressa också, lär skriva klar svenska uppsatsen, plugga matte för har matte prov på måndag, skulle behöva skriva om en bok också. Men jag vet inte vad som är viktigast, svenskan kanske? vill bara se på en massa filmer och äta en massa gott men det får vänta för nu ska jag sätta igång, tjadå!

      
      
      
       - tre bilder från Spanien bara, den första är en jätte stor byggnad som vi var och titta på första dagen. Sjukt stort och fint! andra är ett djur som  vi såg på när vi var på ett zoo tredje dagen. Tredje bilden är från stranden bara. Drömmer mig tillbaka lite nu bara :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0