Go your own way.

tänkte bara rensa huvudet lite nu bara, känner mig stressad, på hoppad och vet inte riktigt vart jag står just nu. Har så mycket i skolan och vet inte vart jag ska börja, känner att jag börjar glida isär alla mina kompisar. Känns inte bra alltså! Saknar värmen i spanien, vill bara dit! Vill inte vara här i sverige nå mer. Ibland har jag bara lust att be mamma att flytta dit, eftersom hon själv vill det. Men nej det skulle inte funka, usch hatar detta. Onödigt inlägg men har inget att skriva .. Idag var jag hemma från skolan för hade så ont i halsen & huve, tror jag börjar bli riktigt sjuk också. Men mamma hämta hem en massa skolböker så det blir endå att plugga nu i helgen jippi! Men nu ska jag sova för har så ont i huve godnatt!

     
     
      - två bilder från spanien! lite onödiga men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0