I had a dream I was king, I woke up, still king!

 

Godmorgon, har alla ställt om klockan än då?
Jag har gjort det och det känns bra för nu får man sova en timme mer, det blir mörkare och mysigare ute. Det är det jag älskar med hösten, det är kallt men ändå varmt, mörkt ute & löven som faller från träden i massa olika färger. Idag är det söndag och det innebär att jag hade tänkte plugga så mycket som möjligt så behöver jag inte göra allt i sista sekund som jag alltid brukar göra annars. Mamma ska åka till Maxi sen för att köpa några saker till min "klädsel" jag ska ha på tisdag då jag ska till jennie. Jag har sån bra idé på hur jag ska se ut så längtar som faan! Ni ska få se bild innan jag dra iväg då också och sen ska jag knäppa mer kort när jag är där det kan ni lita på haha. Jaja, ska sluta babbla på nu ska jag lyssna på lite musik och träna till musikprovet haha. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0