Har du inte alla indianer i kanonen?

Idag efter skolan åkte man till valbo och titta runt lite. Skulle leda efter skor men hitta inga men istället hitta jag ett par örhängen, ett linne & ett par byxor. Äntligen har jag ett par byxor ( dom som finns längre ner på inläggen, dom svarta köpte jag om det är intressant ! ) Sen köpte jag linnen som jag gått och tittat på varje gång jag varit på stan och nu köpte jag det och är så glad. Sen idag hade vi NO prov och det gick galant. Inte för att jag vet om vi hade rätt på alla svar men det kändes riktigt bra och det gjorde min dag verkligen!
Igentligen borde jag läs och en massa saker nu men tar det imorn så blir inte att sticka ut imorn, kul emelie kul. Nu har jag värsta huvudvärken så ska lägga mig i sängen proppa i mig ipren och smsa med honom :)

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0