En av dom bästa dagarna i mitt liv!




vill börja med att säga att jag har ont i hela kroppen.
Men mest halsen, skrek som fan igår då jag vara på 50 cent! Från början skulle jag inte gå men ficka köpa mayas mammas biljett då hon inte kunde gå eller var det va för nått och är verkligen glad att jag gjorde det. Först fick vi stå  kön i ungefär 1,5 timme i regn och kallt sedan kom vi in och lämna in våra jackor och sedan gick vi till scenen. Fick väldigt bra plats så då kom det en massa artister innan fifty skulle komma och dom var också bra, skrik tills jag dog. Träffade även på killen som är med i Ison & filles musikvideo Sationen och han var så söt ( han stod bakom oss så jag stod med ryggen mot honom och då kom han bara närmare & närmaren så vi stod riktigt nära varandra! Trodde jag skulle döö. ) Sedan vid halv 10 kom fifty och då blev alla som tokiga, så alla ville komma förbi oss men vi gav oss inte så det blev typ bråk med alla så alla var emot oss och skit. Men aa en dag att minnas kan jag säga, tack alla jag var med ni är bäst! Ska äta nu och sen ut med vänner love. & juste fifty är skiiiiiit snyyyyyyyggg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0