But I don´t care what they say, I´m in love with you.



But we both know, they don´t wanna see us together! är helt dög lovar er. Har ont i hela kroppen, vilket menas att jag har väldig ont i ryggen och inklusive axeln haha lyckat. Nej men va på stan i går med maya och aa lite sånt. Sedan drog vi till sätra och sedan träffa vi jonathan och drog till treffen, hade faktiskt riktigt kul även fast treffen har blivit sååå tråkigt! Men var där till halv tre på natten haha, var sjukt rädd för det va med sex kvar där så vi släckte ner hela treffen och lyssna på äklig musik och skrämde upp varandra. DOG! Men hade riktigt kul, tack! Men den dagen var väldigt jobbig faktiskt. Kom nyss hem från amanda då jag sova där och nu måste jag bestämma mig om jag vill följa med mamma & J på en resturang i kväll eller om jag ska gå på Linas boxningstävling eller hur man säger så ångest här ja men ska gå nu hejdå!
   
 
                            - bild tagen från maya. älskar er mest vad skulle jag göra utan er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0