After all this time..



Heej, känner att jag inte mår så bra. Men tror absolut ingen gör det just nu. Fattar inte hur detta kunde hände ? Ibland önskar jag bara att det var jag, men hoppas du har det bra där du är nu. Vila i fred

Ni kanske vill att jag ska berätta något roligt också ? och vill ni veta jag har bara tråkiga nyheter. Allt är helt knas nu, det mest posetiva är väll att det snart är forever young och sen skolavslutning och sedan stolt och nykter. Men då finns det alltid tråkiga grejer med det hela ( speciellt att skolan sluter ) vi slutar 8:an och vi har bara ett år kvar och sen kommer jag sakna alla som fan! Sen den 4 juni ska jag och maya till grönan oxå och det är ju härligt men aja, ska inte sitta här och skriva ner allt skit jag håller det inom mig istället.

Känner att jag behöver lyssna på denna låt ovan ett tag och sedan plugga til eng prov imorgon. jippiiiii. hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0