Tonight ( I´m Fuckin´ You )

holla, tonight i´m fuckin´ you hade jag bestämmt. Hahah, nejdå men hade lust att skriva lite nu även fast att jag inte vet vad jag ska skriva.
Har nyss varit hos pappa och hälsat på och hämta ett par högtalare till datan, kanske inte dom snyggast men bra ljud & det var de jag vill eftersom datorn inte ger ut sig så mycket ljud.. Men nu får jag nästa ont i öronen så det är PERFEKT!
Imorgon kommer kimberly då men det blir inte förns sent så kanske drar ner på stan med någon innan. Men jag vet inte riktigt, har inte varit på stan på skit länge känns det som & det är inte okej.

Idag fyller en underbar kille år, så Grattis till honom oxå ♥

Men nu ska jag dunka musik and fuckin you

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0