Hit on the floor :)

asså bläää, jag tycker det är så tråkigt att blogga just nu. Jag har inget att skriva om och det är nästan ingen om läser. Men aa, jag fyllde ju år för en vecka sen och det var väll okej.
Fick en tv, 7000, ett halsband och små saker. Riktigt nöjd, om jag får säga det. Helgen som va har varit underbar då jag hade tjejkväll på lördan & vi hade riktigt trevlig. Älskar er tjejer ♥
Men nu orkar jag inte skriva nå mer, förstår inte hur alla stora bloggare orkar...

Är verkligen dans sugen oxå, bara så ni vet.


En bild på mig och Linda när vi var på stan här om dagen :)
 

Kommentarer
Postat av: L I N D A - [ PERSONLIG FOTO BLOGG ]

Åh bilden :(



Puss älskling! <3

2011-04-02 @ 15:06:27
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0