klar och åter klar . .

heellooo, känner mig ganska klar med packningen nu! ääääääntligent, jag brukar gilla att packa om jag ska nånstans men nu känner jag att jag liksom inte vill åka så då vände det och så blev det tråkigt att packa . . Min väska väger typ ton ochmitt godis väger mer, men liksom om man ska vara borta i en heeeel vecka utan nånting måste man ju ladda med mycket goodis i alla fall :)
Idag känner jag mig lite gladare men är fortfarand kokt förbannad. Men det går väll över nån dag nu när jag är borta, för då har jag inge internet och ska försöka att inte använda mobilen för mycket. för när jag får möjligheten att komma bort från allt och alla så ska jag ta den chansen, för då kan jag ladda batteriera och sen köra när jag är tillbaka !! det låter väll som en bra idé ? ;) Men nu ska jag titta på bb dom avsnitt som jag missat ... hare bra så ses vi om en vecka   . . .



saknar dig !

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

söt vovve!

2011-06-20 @ 11:36:35
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0