fööööööööööörbannad!!!!

hej, känner hur huvudet kokar och vet inte vart jag ska ta mig till! Orkar fan inge mer, allt är bara skit och allt skit går på mig. Asså faaaan, trodde det skulle funka men fan heller  . . . ååååååå damp jag har, när jag ser dig jag skiter i vad som händer men du borde passa dig . . .

HAHAHA, asså ja vilket utbrott men jag är så argggg just nu. .  Och det gör ju inget bättre heller att säga att jag åker på läger md kyrkan till Undersvik på fredag för det har jag inte nån lust med alls men endå så kommer jag bort från alla och det behöver jag verkligen nu  ...
Känner att jag borde börja packa och sånt så får vi se vad som kommer härnäst ... kanske bloggar innan vi åker annars blir det inte nått på mer än en vecka men tror ni klarar er ? bye!

Packlista!

* 7 trosor
* 2 BH
* 4 strumpor
*2-3 bikinisar
*4-5 Linnen
*2-3 T-shirts
*Ett par jeans
*3 Tights
*Ett par mjukisbyxor
*2-3 shorts
*2 tjocktröjor
*Sovtröja (sov shorts)
*Toalettartiklar (tandborste, hårborste, tandkräm, skenan, shampoo & balsam, bodylotion, hårsnoddar,solglasögon,bindor)
*3 handdukar
*Sovkläder (lakan, kuddfodral, påslakan)
*Kudde
*Laddare till mobilen
*Hörlurar
*Godis
*Inneskor
*Vanligaskor
*pengar?

yeeeeaah lär bli en stor väska ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0