You played with my heart boy, but I can not forget you




det här känns dumt.
Allt är dumt, borde börja om på ruta ett och bara börja om som ett nytt liv! Flytta från Gävle, plugga och bara komma bort. Allt är cp här, ibland känns det som om jag inte vill finnas mer. Men aa what ever jag duger inte till så mycket så jag tar bara en dag i taget. Är glad att jag har min familj och mina vänner :)

Somsagt hade tjejkväll och kan säga att den blev väldigt lyckad, är nöjd! Men finns inte så mycket att säga om den, vi åt god mat och sen lyssna vi bara på hög musik och dansasvetten ran. Då menar jag inte lite utan mycket haha knäppa vi är.. Idag har jag inte gjort så mycket Je sov ju här så hon hjälpte mig med reklamen så nu är jag klar med den :) tack då mycket! ska lyssna på deppmusik och spentera min natt i sängen nu hejdå!

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0