When he moves, God I want more.

haha aa nu har ju nyss tittat på låt den rätte komma in. Den var ju inte direkt den mysigaste filmen, trodde fan jag  skulle liksom sitter i min källare i mörkret och högtalare till datan yeah! Men jag överlevde och den filmen ver helt okej, dom var ju så sjukt gulliga tillsammans fast jag kanske överdriver? Satt väll bara och sa att dom var söta för att jag själv var så jävla rädd, haha det stämmer nog in på mig bättre. Måste bara säga att den var sjukt rolig också. Asså såna här filmer ska man inte skratta åt men jag kunde inte hålla mig när nån sa nått ganska roligt eller om nån gjorde nått haha, dör av garv! Men ska se på en till film nu sen läsa bye!
      
       - mysigt! 
       
       - måste ju hålla med om att dom är sjukt söta haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0