vaaaaaaaaarmt

nu har vi kommit hem, kan ni fatta att jag och Je åkte först buss till tunnelbanan och sen var vi på stan och sen tunnelbana hem och sen vidare med buss. Känner mig riktigt stolt trodde vi skulle komma nån helt annan stans. Men aa vi lyckades och nu är vi hemma!
Undrar om det bara är jag som säger att nu ska vi hem fast att du bor hos nån annan, för det gör jag jämt. Allt är liksom mitt hem eller vad man ska säga. Aja hitta i alla fall lite saker, en tröja och ett linne sen hitta jag en bikini oxå :D Och kan ni förstå att jag hitta värsta snygga piercingen asså jag dog så sjukt snygg. Men vi hade ju bestämt att gå till en resturang ikväll men sen blev det inge så då kunde jag ha köpt den men skit samma gjort är gjort. Ska göra nått nu innan jag dör för det är så varmt byyyye ;)


"Usch vad jag saknar" :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0