Little bad girl.

nu känner jag mig så ensam, forever alone! Ingen är hemma och ingen kommer hem förns imorgonkväll så nu ikväll blir det då tjejkväll. Nyss kom reklamen så var tvungen att bära ner allt själv till rummet och titta så allt stämde och det gjorde det men börjar bli riktigt trött på reklamjobbet nu! Men har bara den hära gången och två gånger sen byebye.. Just nu vet jag inte riktigt vad jag sitter och väntar på, vet inte om jag ska snacka med tjejerna men det är liksom så tidigt så aa jag vet inte riktigt. För jag måste till affären och handla innan vi kan börja äta för annars får vi äta typ tandkräm. Så ska ta och dra nu, får se om jag bloggar nå mer ikväll annars hör jag väll imorgon ha det så bra hejdå.


- bara en liten bild för ett tag sen!


Kommentarer
Postat av: a

sv; eller hur är vi ;)



hahaha jag åt tandkräm :>

2011-07-29 @ 01:23:08
URL: http://fiaamandal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0