If love is blind, why do I see you so clearly now?

kom nyss hem alldeles kladig, m kasta cola på mig när vi var och fika på stan. Aja det var inte så farligt, haha okej jag blev arg men det gick över fort. Var ju på sommarkväll, vet inte riktigt vad jag ska säga för träffa en massa folk vet inte om det var bra eller dåligt. Mår så dåligt när jag ser vissa, men det är liksom bara att bita ihop fast att jag hatar att göra det! Har så mycket känslor om så många jag träffade där, men aa jag ska sluta snacka om dom det får bara mig att må dåligt kan pigga upp mig lita och säga att jag ska ha tjejkväll imorgon med dom bästa tjejerna och vi ska ha så kul! Sen åker jag till spanien om 4 veckor också, vänta lite då betyder det att skolan börjar om typ 3 veckor. Aa det var ju inte okej även om jag ska säga att jag faktiskt saknar skolan lite hahahah inte okej. Men nu ska jag lyssna på deppmusik och grina mig till söms godnatt!




-
helgen då K var här, saknar dig sweet!


- gammal men fortfarande underbar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0