I wanna meet the one who makes it hard for me to breathe.

                                                                                                      
             
                       
                       
                      
                                     

 my heart is waiting for your love, my hand is waiting for your touch, my lips just wanna be kissed by you so call me beautiful. Klockan är 22.51 och jag har inte gjort nånting idag eller det enda är typ tittat på film, läst och solat! Vilket liv, men imorgon ska jag upp tidigt ska ut med reklamen och sen ska jag städa mitt rum och sedan rensa och städa hela min garderob efter som jag köpta mer galjar(?) galgar(?), får inte plats med allt så allt ligeger typ i en hög i garderoben så den behöver verkligen fixas. Har nyss tittat klart på alla tre Twilight filmerna, var lite sugen på dom så tittade på alla tre så nu sitter man bara och vänar på breaking down part 1 ska komma yeah. Men nu ska jag ta och läsa sen blir det sova i min underbara säng hejdå sleep well.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0