Lucia!

fan, är helt slut just nu.. Har varit i skolan sen sju imorse & sluta fyra. Hade lucia hela förmiddagen, det var sjukt kul men jobbigt. Och har ni gissat vad jag var för nått?.... Jo jag var LUCIA! hihi, det var så fint och alla tyckte vi var sjukt duktiga. Vi sjöng tre gånger om man inte räknar med att vi träna & imorgon ska vi sjunga igen för någon golfklubb och det ska bli kul haha. Men kan säga att mitt hår sluta med att jag hade stearin i HELA håret, mysigt! Men nu ska jag plugga lite, ha en bra kväll!
11 dagar kvar till julafton nu!

      

       
       - Vackert! haha, inte så bra bilder men what ever!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Världens vackraste och sötaste lucia :)

2011-12-14 @ 08:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0