Bakning på g!

Godmorgon! Känner att jag inte varit så dukigt på att skriva men har haft mycket med skolan den sista tiden då allt ska vara klart och bläbläblä. Men resultatet blev helt okej med tanke på allt som varit runt om kring mig hela tiden.
Vaknade tidigt andra dagen på jullovet bara för att ska snart åka med mamma och wilma, vi ska lämna wilma hos jörgen och sedan far jag & mamma till willys och handlar. Sedan hämta wilma igen och sen åker vi hem och då ska vi baka en massa grejer, myspys! Hade tänkt oss knäck & sen skulle mamma baka något också men vi får se om det blir något mer och det blir det säkert. Och nu hoppas jag bara på att bakningen ge mig någon julkänsla för har ingen alls. Men ska och försöka stoppa i mig lite frukost nu så hörs vi sen, bye!


- Ge mig sommar, Spanien & bruna ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0