We belong together, like the moon and stars in the midnight!



aa hej, förlåt för igår.
Mådde faktiskt inte så bra och gör det fortfarande inte. Tittade på två filmer igår, systrar i jeans 1 och 2. Dom fick mig att må dåligt, tänkte på när alla vi fem tjejer ska skiljas åt och inte träffas lika mycket som vi gör nu. Vi alla komma skaffa nya kompisar och om vi skulle stötta på varandra nån stans så blir det bara ett hej och sen inge mer. Det skulle kännas så tomt utan dom, nej jag pallar inte skriva det här nå mer! Lyssna bara på låter jag skrev i förra inlägget, den är med i systar i jeans sista filmen och hur underbar som helst men det får mig på dåliga tankar men den är bara för bra! Nu ska jag fixa mig sen ska jag ut med Maya och Amanda, hare bra så länge!

    
     - tyvärr repris på bild, har ingen annan bild med oss alla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0