Only the strong will continue.

Nu är jag hemma! Jag har haft det så härligt och mysigt. Orkar inte skriva varje sak vi gjorde men aa typ alla bada och det var så härliga men jag kunde inte bada men var så sugen ska jag säga. Sen åt vi en massa god mat och sola och sånt. Sen till det roligaste jag åkte vattenskotter! Åå det är så kul, ville inte åka hem fast endå så ville jag. Saknade min säng så nu ligger jag i den. Juste när jag kom hem hade mamma gjort om i mitt rum, men just nu vill jag bara byta tillbaka men får nog ha såhär tills vidare och då kanske jag har vant mig.. ska se på film nu hejdå. Bilder kommer nog nån dag haha.

     
     
     
      - tre bilder från när jag & Jennie var i Gbg! Inte så bra bilder då jag bara har min mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0