I’ll give my life up for you, Cos you are my dream.



Godmorgon, eller godeftermiddag.
Jag först inte hur jag lyckas, skulle gå och lägga mig tidigt och sen gå upp tidigt men istället gick jag och la mig 4 och gick upp runt 14.00! Läste igår kväll, och faktiskt så läste jag ut min bok. Åå den var så bra, helt underbart bra! Puss på den, men nu får det faktiskt bli skärpning! Det får inte fortsätta så här för det är skola om bara några dagar. Så imorgon ska jag gå upp värsta tidigt, göra värsta goda frukosten, ta en varm dusch och sen gå ut och gå med mamma! Nu längtar jag, nu vad ska jag göra nu? Ingen anning, och orkar absolut inte göra något alls så bli att sitta inne men det är då tiden går som fortast hejdå!
- 14 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0