I just wanna rock all night long.

första skoldagen avklarad då, eller aa efter lunch blev det riktiga lektioner. Fick vårat schema idag och jag säger bara wow! Kommer bli så jobbigt men bara att jobba på, fick i alla fall reda på idag att jag kommer missa en massa viktiga saker och att jag kommer missa skolfotot! Katastrof, asså gillar igengtligen inte skolfoton men sista med min underbar klass och då kan jag inte vara med på den! Åå detta gillas inte, men men vad ska jag göra liksom? Tänker inte ställa in resan för ett skolfoto och sen kommer vi ju ta fler senare i 9:an. Fick också veta att jag ska läsa en engelska bok och en svenska bok samt försöka få tag på en kamera för att kunna knäppa kort på många växter och djur där och senare berätta om allt inför klassen haha! I alla fall en ganska rolig uppgift och läsa är inte så jobbigt men aa sen kommer jag säkert få nå mer för har inte haft alla lektioner än yeah! Nu ska jag försöka få tag på min pappa och sen ta en skön dusch och sen titta på fångarna på fortet med familjen ha en trevlig kväll!


- underbar låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0