Hey little prince, you’ve lost control.

aa som sagt jag ska snart till ica men tänkte skriva lite bara. Morgonen idag var mycket märklig, mamma väckte mig vid åtta och sa att jag vara  tvungen att fixa vagnen & reklamen som hade blivit över så dom kunde komma och hämta det ( eftersom jag är klar med reklamen nu ) så när jag skulle ta vagenen till framsidan kände jag hur illa jag mådde. Men kämpade till framsidan och sen var jag tvungen att sätta mig utanför, för att jag mådde så illa. Gick in på toa aa gjorde mitt och sen kände jag hur det värsta kom fast falska alarm, fick inte upp det! Haha, mysigt. Sen kände jag hur ansiktet & händerna blev alldeles kalla, då gick jag och la mig igen fast jag hade planerat att gå upp tidigt men aa gick upp två. Men mådde inge bra så what ever, men nu känner jag hur det kommer igen hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0