Because I got high!



halloj, nu är jag hemma efter en tur ute på vattnet. Kan ju säga att jag inte mår så jävla bra nu, börja med att vi tog bussen till båten och sen börja vi åka och redan börja man känna sig lite illa mående men inte så mycket. Åt god mat, spela lite, var ute på däck ( blåste som fan ) & var på tax free. Åkte bussen hem igen och var hemma vad fem. Åkte med Lina med hennes syra & hennes kille hem. Men blev att vara med dom hela kvällen, började må illa ( Lina med, typ som om vi kände hur vi gunga från båten ) aa i alla fall, vi åkte runt lite och sen till max, åt och sen hem och nu har jag nyss gjort klart engelska läxan! Ska hoppa ner i sängen nu för mår inte så bra och fryser som en idiot.. Men tack för en bra dag i alla fall ni är bäst ♥
Fick med mig hem lite choklad & tuggummi, alltid bra att ha godnatt!

     
      - snygga brudar hära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0