3. Min kärlek.

Kom nss hem från skolan, var inte där länge. Fick lite fika sen upp till klassrummet prata lite och sen fick vi gå. Börjar i alla fall tio imorgon men slutar fyra.. Fick jätte ont i ryggen och ena benet nu när jag skulle hem så vet inte vad det är så ska vila lite & sätta på en film, mysigt!

3. Min kärlek. Kärlek är mycket saker för mig, en stor kärlek är ju till mina vänner & min familj. Dom betyder ju allt för en, vad skulle jag göra utan dom liksom? En annan stor stor kärlek är till musik, vem klarar sig utan musik igentligen? inte jag i alla fall, den får en alltid på bra humör. Sen får jag ju inte glömma mig data, mobilen, min säng haha. Till sist all mat & godis och allt sånt där, åå skulle aldrig klara mig utan det.. puss på allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0