1. Presentation av mig själv.

Emelie, 15 år. Föddes den 14 mars på BB sjukhus i Gävle. Jag ska nu börjar nian och tänker sattsa allt på skolan. Jag gillar att vara med mina underbara kompisar. Gillar även att rida, men har inte gjort det på ett tag nu. Har tre syskon.
Finns inte så mycket mer att säga. 

Idag ringde maya & amanda, dom tvingade ut mig. Så var med dom sen träffa vi jennie & lina också. Vi var ute och lite sånt sen gick jag med maya till stan, tog bussen därifrån till torpet. ( visste att fanny + några till skulle tälta där ) så drog dit, tänkte skrämma dom men misslyckades. Var är till halv ett så nu är jag hemma. Men ska sova nu godnatt.
- 13 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: maya

love u too :)

2011-08-19 @ 15:45:21
URL: http://mayaaluundby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0