I will always wait for you.

holla, iyiyi! kom nyss hem från treffen. Har fixat klart det sista med påskbollen så nu börjar jag bli ganska så taggad. När jag kommer dit får jag träffa M som nyss kom hem från Gran Canarnia!(stavning) fan jag har saknat henne sjukt mycket. Men i alla fall när jag kommer till treffen får jag reda på att vi ska åka treffen bilen ( som har typ åtta säten ) att vi ska åka till stadium och jag blev ju då skit glad
När vi kommer tillbaka till treffen börja det tråkiga att fixa allt som var kvar som tillexempel pappersarbeten och alla priser. Men efter ett tag var alla utråkade och sura så vi släckte ner hela treffen och körde kurragömma i mörkret. Det var sååå underbart..
Ajaaa, nu tänlte jag titta på big brother och sen sova då jag ska upp ganska tidigt eller ja vi ska vara på treffen halv fyra och sen blir jag där sent till natten. Asså det kommer bli så underbart hoppas bara K kommer, för då blir det ännu mer underbart!♥

Underbar text alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0