God damn you´re beautiful ♥

hej alla söta!
Vad gör alla? själv sitter jag här och funderar lite hur jag ska göra i dag & sen hur det kommer bli resten av lovet. Skulle vara med K idag men tror inte det bli något då han inte svarar..
Så vet inte riktigt vad som händer idag då, och det är disco på treffen så har verkligen inte lust att gå dit heller. Men då blir det väll att sitta hemma och mysa :)

Fixade lite med bloggen nu då jag tröttnade på den andra, men ni måste ju hålla med om att jag hade den länge nog.

Den 22 april är det ju PÅSKBOLLEN oxå så alla som kan komma och titta lär komma dit, 20 :- inträde :) ses där!

Tänkte bara skriva lite då jag fick lust.. ♥


Nu är väll endå sommaren påväg va?:)


Kommentarer
Postat av: z i r r e s ♥

Anmäl dig gärna till påskens blogg hära: http://zirres.blogg.se/2011/april/paskens-blogg.html#comment

Förlåt om du inte gillar reklam!..

2011-04-18 @ 14:34:22
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0