detta är bara början på påsklovet!

hejhej, dom första dagarna på påsklovet har varit underbara! Har ungefär mer än halva tiden tillbringat tiden med Lina, vi har varit på stan, pratat och knäppt en massa kort. Så sjukt kul vi haft det alltså.
Snart ska jag iväg till treffen på möte om påskbollen :) ( det är ju på fredag satt vi nåste fixa lite med allt nu som är kvar )
Tänkte lägga upp lite bilder från när jag var med lina, då jag älskar henne över allt annat!♥

Dagen börjar med en dag på stan ( så nu kommer bara en massa bilder )














Dagen fortsätter när vi går hem från stan!




Sedan tillbringar vi kvällen i skogen & knäpper kort!






Sedan ska jag försöka komma upp på ett tak ( ni ser ju hur lyckat det blev )


Japp mina byxor gick sönder ;)


Avslutar med denna bild, nu lär jag skynda mig hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0