sjuk again -.-


Heeeeeeeeej mina söta :)
jag är sjuk igen, eller jag har haft jätte ont i magen hela natten satt jag till och med grinat -.- då är det verkligen nå fel.
Men jag måste gå imorn till skolan annars kommer jag missa jätte mycket eftersom att jag var hemma hela förra vecka oxå.
Idag ska jag till tandläkaren igen oxå oxh sen ska jag till biblioteket om det är öppet men jag tvivlar på det.
Och som ni ser har jag gjort om header och bakgrunden!
Men jag tycker att den andra är finare men eftersom att det börjar bli höööst nu så kan det ju inte var en sommarbild.



Men vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: L I N D A - PERSONLIG FOTO BLOGG

Blev bättre ;)

Förresten längtar till imorgon! :D

2010-09-14 @ 19:37:09
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0