så hiimla glaaaad :)

 



 Hejhej alla söööta underbara läsare :)
Jag är riktigt glad just nu, eller jag har varit det typ hela dagen.
Idag har jag bara varit i skolan & det var tråkigt som vanligt, fick mer läxor och känner mig stressad med allt.
Men jag vet att jag kommer att klara det, men det roliga är att jag fick träffa min " medryttar " häst idag.
Homn var verkligen jätte mysig och hur gooo som helst. Problemet är bara att det tar en halv timme att åka dit.
Så kan inte åka dit så ofta som jag vill, men det kommer jag ändå inte hinna så det är väll bara bra :)
Så jag ska dit i helgen igen hoppas jag, men det är bara om jag kan.. 
Imorgon ska jag på stan med Linda och sen blir det plugga med henne oxå.
Det blir ju nice, men aja ska dra.

Ni får en bild på min sötnöt, tyvär en gammal bild jag fick av henne.
Men hon är sig lik förutom att hon är smallare nu och större :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0