bion blev ju ganska så lyckad!


heeejheeej alla söta! känner att det börjar tar slut på kommentarer nu.
 Idag hade jag ju engelska prov och det gick ganska så dåligt om jag ska vara ärlig, men jag kommer i alla fall få ett G!
Och sen hade vi bild också och det gick bättre än jag trodde det skulle göra!
Vi åkte senare till stan för att gå på bio med klassen och det blev tusen gånger starkare och jag tyckte den var jätte bra faktiskt! Jag rekomenderar den och speciellt om man går i en bråkig klass.
Sen gick jag hem från stan.
Och nu ska jag plugga & lyssna på lite musik, men jag väntar på en massa kommentarer!
Så nu vill jag svara på denna fråga för jag tycker att bloggen börjar bli tråkig ;D
Men ni får ha det så bra och kommentera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0