TORSDAG!

HELLO IGEN !
som ni fortfarande ser så har jag kvar den fula headerna men det ska nog bli en ändrig nån dag.

idag: har jag varit i skolan och den var väll helt okej antar jag väll, fick "lite" färg i ansiktet och på kläderna bara men, det är borta nu

imorgon händer det inte så mycket förutom skolan och sen kanske jag drar ut med några eller någon. har typ inte pallat vara med nån på jätte lääänge. Var tvungen att samla mina krafter lite till skolan -.- men vad gör man inte om man vill bli något "stort".

Har lust nu att shoppa upp ALLA mina pengar på en massa kläder och sånt, men måste spara och lite så men ska kolla på lite saker nu på internet se om jag hittar nått litet kanske

hejdå ...

Kommentarer
Postat av: maximilia (:

jag kan fixa hela din blogg om du vill. :)

2010-10-09 @ 09:11:57
URL: http://mmaximiliahollinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0