HAHAHAHAH!

Tjaaaa ,vet att det är lite seg uppdatering här i bloggen men jag ska försöka bli lite bättre . men ibland är jag jätte sugen och skriver hela tiden , men nu har jag inte varit så sugen och har heller inte kunnat!
Men denna vecka har varit en hemskhemsk vecka men vissa saker har också varit bra(y'
Men asså ibland är (du) bara för rolig.
skola idag då .
hände inte så mkt förutom att jag fick mitt prov från matten.
HAHAHA , det gick faktiskt bättre än jag trodde. Men när man hör siffrorna tycker man typ att det är skit lite. Men jag fick iallfall VG om vi skulle fått betyg. Så då fick jag 28/40!
Men nu ska jag typ fixa mitt rum (har fått nya golv)
Såååå jävla glad!
Ååååh , sen har jag eller rättare sakt maya har visat mej så jävla snygga kläder men jag kan inte säga vart...
vi hörs.
herrå , hare bra alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0