Eurovision Song Contest 2010



Fy fan var jag älskar denna låt!
jag tyckte den var sjukt bra och jag vela verkligen att den skulle vinna men det gick inte så bra.


Hur har ni haft det i helgen då?
Jag har iallfall haft det bäst.

HÄR KOMMER MINA FYRA DAGAR JAG INTE BLOGGAT PÅ. OCH BER OM URSÄKT!

Torsdag: Först skolan då . det var väll tråkigt som vanligt. Sen skulle jag & L till stan för det var ju Tjejkväll. Kom hem med ett par tights från Cubus. Måste bara säga att jag kommer aldrig glömma när vi gick in på Intersport vi hade så j*vla kul. Bilder kommer verkligen när jag lagt in dom på datan. För lovade att göra det & dom är verkligen dom härligaste bilderna på länge. Älskar dej L (L)

Fredag: Idag vare sätra maran i skolan , jag hade med mig najja & matrix :) Först var dom jätte dryga men sen när va hade typ gått 6 km gick det bättre eftersom att dom var så trötta. A, det hände inte så mycket mer den dagen förutom att jag först stack till min kusinbarn för han fyllde 2. sen stack jag te pappa och vi kolla på tha road den var faktiskt väldigt bra men sorlig.

Lördag: Idag fixade jag klart min so läxa , för jag låg lite efter. Men nu är den klar och är verkligen nöjd med den. Sen stack jag, E och A och handla mat för vi skulla grilla hos grannen. Vi gick sen te dom och grilla. Presic då kom regnet men det gick ändå. Va med deras dotter och blev verkligen proppmätt. vi kolla sen på Eurovision Song Contest 2010 blev inte jätte lyckat så som jag vela att det skulle bli. Men hon som vann var väll inte jätte bra men alla tycker olika. Jag tyckte att Cypern skulle vinna eller typ Norge eller Azerbaijan. Menmen dom som röstar tyckte väll att hon skulle vinna. Sen stack vi ut te min pappa och hannes lotsas pappa för dom badade bubbelbad eller nått sånt. Såg verkligen skönt ut. Men vi gick te lekparken och stod där & sjöng te massa låtar på min mobil fast att kl va halv 2 :D

Söndag: Idag skulle jag upp kl nio för att kl tjugo över 10 skulle jag möta H vid donken & vi skulle dra till gd/gif:en. Fast att det var första gången vi träffades , men hon var verkligen jätte trevlig. Vi drog dit & det var värsta sköna vädret också så det blev ju shorts idag. Vi gjorde massa saker där och träffa massa olika folk. Sen träffa vi en jätte sööööt person. Hmmmmm... vet inte om jag ska berätta mer. Men nu sitter jag och diggar Cyperns låt som fortfarande sitter fast i hjärna på mej och inte vill komma bort.
Imorgon är det skola igen då men snart slutar vi och det är sköööönt.




Kommentarer
Postat av: elin kärlek♥

brukar bli så att man tycker det är finast där man har själv ;) men finns massa mer jag vill göra men vågar inte :)

2010-05-30 @ 17:45:35
URL: http://elinamour.blogg.se/
Postat av: nathalie

:O

Berätta att jag är i Evas grupp :O

2010-05-30 @ 19:22:40
URL: http://sprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0