Annanas , banan , melon , apelsin , godis , läsk , film & magsjuka!

hejhej alla (:
som sakt har jag varit med Matilda & gud vilken dag asså.
Det började med att jag mötte henne på polhem , vi stack hem till mej vi satt en stund vid datan sen drog vi till affären för att köpa frukt , läsk , godis & att vi skulle hyra film . Vi började med att hämta läsk , köpte skit god läsk :):)
Sen skulle vi hämta frukt så vi stod där ett tag & valde frukt . Vi tog melon , annans & banan . HAHAHAHAHAHAHAHAHA .. Men det typ hände en grej imellan allt ihoppa.
Vi stod vid apelsinerna och dom ligger ju i en låda då tar matilda tag i lådan eller asså på kanten då ramlat typ massa apelsiner ner & då står en gubbe brevid och typ säger stike(s). Hahaha , och vi stod bara där och garva .
Sen skulle jag byta ut ananansen mot en annan mkt bättre då ramlar typ några st till så jag står där & har alla i knät. Hhahahaha ! Pallar inte förklara hur roligt det var .
Sen gick vi och köpte godis & hyrde film (Bröllopsduellen)
Den var bra och väldigt rolig.
Sen började pappa må illa så han fick magsjuka sen på natten fick eva sen nu på morgonen fick alice så jag och matilda drog fort som fan ! ;D
hoppas bara på att vi klarar oss bra ! :D
blev ganska långt och här kommer några bilder .
juste nu får fan snö sluta !!
det känns som om det aldrig kommer ta slut ! ..<3
/brunettkyysses.blogg.se


Mina fina bananer som jag valde ut!:D


Hahaha , asså jag kan inte sluta garva .
det är den dära kartong grejen som ligger på golvet som hon tog tag i & då losna den & allt ramla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0