Hejdå Gävle & Hej Ockelbo!




yes äntligen är dagen här! Har längtat hur länge som helst! 

 

Idag är det också jätte fint väder så då är det säkert det i Ockelbo också. Ska kolla vädret snart, just nu sitter jag här och lyssnar på musik och njuter lite av datorn eftersom att jag blir utan el & sånt hela helgen! Men det ska jag klara eller vad tror ni ? :p
Om ni nu kommer skicka sms och jag inte svarar är det för att batteriet är slut, eftersom batteriet tar slut fort och det inte finns nån el så man kan ladda mobilen :D
Men då gör jag det när jag kommer hem!

Igår då var ju jag & Fanny på Eclipse, den var sjukt jäkla bra och grina från början till slut! Den var verkligen bra, har lust att kolla på den igen på bio men jag väntar tills den kommer ut i affären.
Och nån dag ska jag & maya typ ta tag i att se alla Twilight filmerna alltså Twiligt, New moon & Eclipse sen även ska vi kolla på alla sagon om ringen filmerna & harrypotter :)
Det vore nått eller hur? Gillar om alla sjukt mycket så det blir nog en bra dag om vi ska nog vänta ett tag och vi måste även vänta på Eclipse kommer ut.

Men nu ska jag packa lite till och så sen drar jag till bussen kl fyra.


kyssen, kanske kommer ett mobilinlägg imorrn om ni har tur om jag har tillräckligt med batteri.
 


Vem tycker ni är snyggast ? 
Själv tycker jag: JacobBlack men i ansiktet ser han lite ut som en gris.
 


Kommentarer
Postat av: ; R e g i n a

okej, när e de?:P

2010-07-06 @ 15:48:25
URL: http://reginayouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0