- Har inte haft nån data.

Hej, förlåt för att jag inte skrivit och det kommer inte bli så mycket veckan som kommer heller för datan är på lagning så jag har fått lov nu att låna min lotsas pappas data.

Som ni vet har jag ju sakt innan sommaren börja att i slutet av sommaren att jag skulle göra något och nu är det bara en vecka kvar till det .
- Det är nämligen så att pappa & min lotsas mamma ska gifta sig om en vecka !
Så det blir att åka upp till ljusdal på onsdag och sen på lördag är det party party.

Kommer komma en massa bilder senare, men nu kan jag inte skriva nå mer men detta  är bara ett inlägg på att jag lever och jag ska fortsätta blogga när datan kommer tillbaka men det tar typ en vecka till .



Asså allt detta känns inte bra, det känns som om allt bara går snett nu och jag vet inte vad jag ska göra. Nu hade jag tänkta att bara skriva av mig lite för jag vet inte vad jag ska göra annars.

För ungifär en måndag senad var jag på " g " med en kille men det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig istället blev jag hatad av båda han och alla hans vänner, dom kallade mig dumma saker, snackade skit bakom ryggen på mig, kollade snet på mig bara jag gick förbi och sa en massa dumma saker -.- detta fick mig på dåligt humör och dåligt självförtroenda och vågade knappast går ut. vet inte varför jag skviver detta igentligen. och dag efter dag blev bara värre och värre, och sen kom dagen då jag blev tsm med m, det var en lättnad för mig. Men vi började bråka och det tog slut och det blev värre igen -.- det känns nu som om jorden snart kommer gå under och jag skakar varje gång jag ser personerna.



ville bara skriva av mig, hejdå !

Kommentarer
Postat av: Felicia

allting blir alltid lättare när man skriver av sig på bloggen :) hoppas de går bra!! <3



SV: tack :D <3

2010-07-31 @ 00:31:05
URL: http://feeliciaq.blogg.se/
Postat av: seessy

skit fin blogg ! kolla gärna min blogg å komentera :D

2010-08-03 @ 23:45:05
URL: http://seessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0