Göra om i rummet?;p

Hejhej,ganska seg uppdatering men ska försöka skriva varje dag:D
Idag/igår var jag med Matilda och i fredags var de första skoldagen
den var väll okej,men asså palla börja på en fredag.
Sen vad jag då med Matilda och vi gick till pegggys och typ åt och snacka om allt,eftersom vi inte träffats på länge.
Jag sov his henne och vi snacka typ hela natten och vi hade de riktigt najs.
Sen lärde jag hem och jag gjorde inte så mkt skulle iväg sen kolla jag på tv---
Men jag har nu suttit vid datan ett tag,snackar med Maya på msn.
Vi typ snackar om allt,
och jag lyssnar även på musik på MTV.
Kollar även på ikea & blocket håller på att kolla efter lite saker,ska liksom göra om i mitt rum helt!
Ska bli så jävla naaajs när de är klart:)
Ska ha dubbel säng och lite sånt..
här kommer lite bilder på de jag ska köpa:)

/Emeliiee



Kommentarer
Postat av: d

sånna där byråar har jag med, om du vill veta ;)

2010-01-10 @ 22:06:55
URL: http://avdodolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0