tröttröttrött

Jaha nu sitter jag här och är klar:)
ska bara vänta på att möta maya lite före halv 2 i ica. Just nu sitter jag och lyssnar på en skit bra låt om & om igen:D
Juste igår innan jag skulle sova kollade jag på ett jätte bra program på tv på 6an, fyfan den va så sorlig börja grina,hihihi.
Den handlade om: Amerikansk prisbelönad komedi från 1999. Sonny Koufax har tillbringat största delen av sitt liv med att undvika allt ansvar. Men när hans flickvän lämnar honom för en betydligt äldre man, måste Sonny försöka bevisa att han är redo att bli vuxen. I ett desperat försök att imponera på henne, adopterar han femårige Julian...
Men Sonny lär ut Julian fel saker som att kissa på hus,slå saker. Julian får göra vad han vill för Sonny,men det måste bli en ändring på det.När advokaten får reda på hur Julian har det letar han genast upp en annan fosterfamilj så Julian lär flytta. Kommer Sonny nånsin få träffa den lilla pojken Julian igen?
ÄLSKAR FILMEN!!
Aja,ska fortsätta lyssna på musik nu:)
hörs senare.
/brunettkyysses.blogg.se

slänger in en bild på filmen:)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahahah fint med en 5-åring som kissar mot väggar haha ;D

JÄTTEBRA blogg ! <33

2010-02-07 @ 14:46:35
URL: http://nattaabjorklund.blogg.se/
Postat av: ; R e g i n a

Ja det tycker jag....men den du har nu är ochså fin men den andra var finare!<3

2010-02-07 @ 19:26:35
URL: http://reginayouknow.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha älskar den där :)

2010-02-09 @ 15:34:58
URL: http://parmhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0