mysmysmys♥

Hejhej,nu har jag & mamma haft mys!
de är så skönt att bara vara med mamma ibland,det var så länge sen tycker jag(a)
Vi har spelar spel,tittat på let´s dance & sen har vi beställt kläder:)
Så himla nöjd.
tack mamma♥
men det som är bajs är det att Rabih åkte ut från let´s dance!
tänker inte kolla på let´s dance nå mer.
det är typ bara han som är bra;)
Just nu sitter jag & snackar med fanny i telefonen hon är väldigt osocial fast jag är nog mer osocial men hon säger inge.HEHEH.
vet inte riktigt vad jag ska skriva bara att jag är så himla glad fast jag vet inte riktigt varför;D
ska försöka skriva så långt inlägg idag, men jag vet ju inte vad jag ska skriva.Det är kalt ute,hihi. jag vet att jag är osocial,men jag vet inte vad läsarna tkr är bäst,långa eller korta inlägg?;p
hörs väll imorgon då:)
/brunettkyysses.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0