GRÅTANDE FJORTISAR!

Hej, det blir mobilblogg nu eftersom jag inte har tillgång till data och ligger i sängen :) det har varit en underbar kväll med film, läsk, chips & vänner. vi har kollat på nån skräck film som var sjukt äcklig men ganska så bra, sen såg vi på nån annan som var sjukt bra (y) tummen upp för det, men sen till gråtande fjortisar både framför tv apparaterna samt i publiken då Jay vann idol 2010 :d okej, jag ska inte säga att han är dålig för det är han inte. men han är inte bra heller! jag hade hoppats att olle skulle vinna, men jag får aldrig som jag vill i såna hära program. nej nu ska jag ta och sova, ska upp tidigt imorrn. men hare bra så bloggar jag mer imorrn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0