LYCKA!

Hej kom nyss hem från skolan, så skönt att veta att jag inte behöver gå upp imorgon och gå till skolan. Nej nu kan jag bara sova och tagga till vårterminen

Det är inte så att jag är feg att lämna ut alla uppgifter om vad jag fick för betyg men fick i alla fall inga ig & är ganska så nöjd med betygsätterna denna termin, men nästa år eller hur man ska säga kommer ja kämpa ännu hårdare tills jag inte orkar nå mer

Men nu tänkte jag ta några dagar från dendära grejen så att jag blir klar snart


Dag 8 – Min barndom – och vad jag tycker om den.

Min barndom har varit helt underbar fast att jag var så liten, men om jag inte hade haft min mamma eller min pappa dom som jag har idag, skulle jag inte funnits. Även fast att man kan bli arg och man börjar bråka med sina föräldrar så betyder dom ändå så mycket för en
Men nu ska jag inte snacka om mina föräldrar utom om min barndom och vad jag tycker om den.

Jag föddes här i Gävle på Gävlesjukhus, bodde med mamma, pappa, mormor och morfar i en 3, men kommer inte ihåg nått därifrån. Sen flytta vi ( alltså jag, mamma och pappa ) till Norrbågen 24 om jag inte minns fel och sedan började jag på dagis, jag trivdes jätte bra på både dagiset och att bo på Norrbågen. Det var nu året 1998 och jag var tre år, mamma och pappa passade inte längre ihop och pappa flyttade. Men både jag och mamma kämpade med det vi hade kvar, eftersom mamma var ung när hon fick mig och vi hade inte så mycket pengar att försörja oss på  Jag och mamma flyttade sedan till Ulväster och jag började på Ulvsäterskolan och jag trivdes jätte bra och hade många kompisar som nu även går in min klass ( vissa av dom ). Men då träffade jag bara pappa varanan helg men det nöjde jag mig med. 
Pappa träffade sedan en tjej, Sara som hon hette. Jag gillade henne jätte mycket och hon var jätte snäll. Men det bästa med henne va att hon hade hästar, men mer behöver vi inte gå in på om henne och så. När jag gick i 3an och trvides jätte bra med att bo p Ulvsäter träffade mamma Jens ( Wilmas pappa ) och vi flyttade till Bomhus, men jag gick fortfarande kvar på Ulvsäter. Men jag trivdes inge bra i Bomhus fast att jag fick en massa kompisar/bästisar som jag nu kan kalla barndomskompisar. Mamma och Jens gifte sig sedan och fick Wilma men när Wilma va två månader flyttade vi därifrån tillbaka till Norrbågen  Men medans mamma va tillsammans med Jens passade pappa på att träffa Eva som nu även är min låtsas mamma, som är den bästa låtsas mamman som finns enligt mig! Eva jobbade även på min skolan på den tiden innan jag slutade. Mamma, jag och Wilma trivdes jätte bra på Norrbågen men man märkte att mamma ville träffa någon som älskade henne för den hon va, och då kom han äntligen ( trodde vi ) han försvann för några år sedan och vi kan forfarande känna sorgen i våra hjärtan. Men vi forsatte att kämpa på som vi alltid fick göra . Och pappa var jätte lycklig som fått en "tjej" och ett till barn Alice. Och jag var också jätte glad som fått ännu ett till syskon  Mamma träffade nu Jörgen och vi flyttade sedan från Norrbågen till Hallon där vi bor än idag. Och pappa fick ännu ett till barn som nu var Viggo.. Kunde livet vara bättre ? Jag bor på Hallon med mamma, Wilma och Jörgen och sedan på stan med pappa, Eva, Alice och Viggo  .. Pappa och dom flyttade nu till Sätra där mamma bor så nu har jag jätte nära till både pappa och mamma och jag går på en underbar skola!.
Detta kunde inte bli bättre fast att vi har fått kämpat i vått och torrt.

Vill bara säga att jag har världens bästa familj ever ! ♥

Förstår om det är jobbit att läsa allt detta ..
Men nu ska jag ta och vila sen blire Valbo till sent i kväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0