Stallet & grillning

Idag gick jag upp vid nio och "gjorde mej iordning" sen cyklade jag ända till valbo för att hälsa på hästarna och kolla på när min förra grupp red som jag även kommer att rida med efter sommaren!
men jag hälsade på älskade groch och man märkte verkligen att han kände igen mej o han hade säkert saknat mej , började fan nästan grina! sen stack jag hem igen och jag menar det verkligen på hem vägen var det  svinkallt och det blåste. Men sen såklart när jag kom hem blev det soligt och jag gick ut på baksidan med mina underbara hundar och sola.
Sen nu har jag bara varit på affären och handlat mat och ska nu hjälpa mamma och J att grilla för grannen kommer senare hit och äter med oss , det bli mysigt.
Slänger in en kostig bild. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0