du var mitt allt!

Förlåt för förra inlägget skulle skriva men skulle dra så han inte.
dagen har iallfall varit sämst men kan tyvär inte berätta varför för det för privat!

men jag vill bara att denna person det handlar om ska veta att jag aldrig kommer att glömma henne (Ja, det är en hon)
Idag har jag typ bara varit hemma och gjort en grej som jag då inte kan ta upp och typ varit på stan sen har jag bara varit hemma för jag inte mått bra
Idag var det också andra avsnittet av wildkids, jag vet nu kanske det låter typ värsta töntigt men jag tycker det är bra men om ni inte acepterar det kan ni lika gärna dra!

Ha en bra kväll alla.




Kommentarer
Postat av: ; R e g i n a

haha nej tkr inte att jag e bra xd<3

2010-04-17 @ 21:57:27
URL: http://reginayouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0