Rubriker var de här ja!

Sorry för att jag inte har bloggat så mkt på sista tiden !


Har ganska mycket att göra med skolan och ibland vet jag inte vad jag ska skriva änns :'s

Kortfattat idah!

Gick upp kl sju
och började fixa mej , sen gick jag te skolan
vi hade idrott , de var väll okej ! ;) (MAYA MAYA ROLIGT VI HADE DÅ)
sen hade vi slöjden och sen helt plötsligt kom våran rektor och våran mentor in med en hel hög med folk .
Då tänkte jag ba : omfg , vad fan gör dom ?
de var lärare från andra länder typ tex . spanien , och jag gick ju på spanska förut så jag kunde ju lite spanska och sen börjar dom helt plötsligt knäppa kort och snacka med oss :d de var lite läskigt för jag fattar inte sett skit typ.
sen hade vi lunch så jag gick med M och A till pingel och då träffa vi J och R så vi var med dom typ .
sen hade vi matta -.- (kom lite sent) :s
Sen skulle vi ha musik/no! Jag hade no och M och A hade musik så jag bliv själv kvar med "nördarna" och killarna .
Sen var jag tvungen att gå till stora iallfall och ha design och vi gjorde tigts :'d
och sen skulle jag te tandläkaren och då kom J och hämta mej (min lotsas pappa)
och han sjusa mej på moppen i spöregn :s
när vi kommer dit var jag dyblöt ..
aja palla ej skriva mer :'d

jag är kär igen tror jag !
och inget kan stoppa mej denna gång ! ;) <3

P.S. jag har färgat håret . Här kommer en dålig bild , kommer bättre sen och ny header kommer också ;) <3



Kommentarer
Postat av: Mayaaaa.'

Men Emelie haha nördarna ;d;d;d;d;d<3

2009-11-19 @ 17:06:18
URL: http://mayalundby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0