Ny header!

Hejhej alla!
Jag har inte så mkt att säga förutom att de är skola imorgon och att jag ska plugga assa mycket!:'s
Jag ska också vara med en kompis:)
de kanske kommer några bilder!
BARA SATT ALLA VET SÅ GILLAR JAG ATT GÖRA SMAILISAR!
Men jag ska försöka att sluta.

Idag har jag,mamma och Wilma varit och bada (och dom som inte vet vem Wilma är så är de min lillesyster) de var väldigt trevligt:)
Bara vi tre. De är skönt att varta själva också ibland.

Jag har också gjort en ny header.
Blev ganska nöjd.
Men mitt minne suger så jag vet inte hur jag ska göra,någon som har nån idé så säg till!

Hare bra så länge!
Här kommer en bättre bild på mitt "nya hår"

/Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0