Jävla tönt!

du är så jävla omogen ,
leker med allas känslor,
jag gillade dig för längesen
sen försvann den känslan ,
och nu för några veckor sen gillade jag dig
men nu fattar jag vilken jävla skit du är jävla TÖNT,
allt du säger är osanning
och jag hoppas alla kan bara  fatta d ,
asså ena sekunden älskar du än
andra sekunden hatar du en o man är sämst i
världen , men nu har jag slutat ta åt mig av
båda delarna ,
jag bryr mig inte längre ,
asså fatta jag bryr mig inte om dej
alla vet att killar ligger 3 år efter i tänkandet
på vissa saker
men du måste fan ligga 10 år efter'
växxxx upp jävla tönt
jag hatar dej !:@


Hinner inte blogga nå idag kom på att vi slutade 4 :s

herrå

/Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0