HAHAHAHAHAHAH!!

Hejhej bloggen!
Just nu sitter jag här och är typ ner klottrad:'d
Alla i klassen har slagit,ritad och allt möjligt på mej i dag och igår.HAHAHAHAHAHAH.
Det började med att jag och Maya(M) började rita på varan,de var roligtroligt de.
Sen började jag rita på:Rand(R)Dennis(D)Charles(C)Toni(T)Amanda(A)Samuel(S)
Sen vela dom ge igen,så C,R,S hoppa på mej och tog min penna och skit,palla förklara.
Men jag var iallfall,,hur man nu ska säga "ett sär" såg jag ut som:'d
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Sen bestämde jag,M,D och Jonathan(J) att vi skulle köra krig såklart vann dom,dom fick fan inte ett jävla sträck på sej fan.Medans jag och M såg helt jävla.......
Aja pallar inte skriva nå mer nu,är på dåligt humör och deprimerad!!!!

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0